ایسنا: واکنش هراتیان به حمله رسانه ای کی روش علیه ایفمارک سرمربی تیم ملی بـه صحبت های برانکو واکنش نشان داد.

در بیـانیـه ۱۰ ماده ای کی روش آمده است:

آقای پروفسور از کشور فوق العاده کرواسی. واکنش هراتیان به حمله رسانه ای کی روش علیه ایفمارک از طرف یک شـهروند فروتن پرتغالی. واکنش هراتیان به حمله رسانه ای کی روش علیه ایفمارک از طرف کشوری کـه بیش از یک هزار سال قدمت تاریخی دارد؛ کشوری کـه در تاریخ، واکنش هراتیان به حمله رسانه ای کی روش علیه ایفمارک کشف های بزرگی درون این جهان و در مناطق مختلف دنیـا داشته است. سرزمـین لوییس کاموئز بزرگ (شاعر). سرزمـین اوزه بیو، فیگو، کریستیـانو رونالدو کـه توانایی معرفی سه تن از برترین های تاریخ فوتبال دنیـا را داشته است. اما وسعت تاریخ و فرهنگ یک کشور ارتباطی با اندازه های مرز آن کشور ندارد و بر عارتباط مستقیم بـه ارزش ها و اصولی دارد کـه مردمان آن سرزمـین به منظور آن مـی جنگند و همـیشـه به منظور آن تلاش مـی کنند.
هیچ وقت خود را پشت کشور بزرگ کرواسی پنـهان نکن و خواهشا بـه صورت غیرمحترمانـه و کنایـه آمـیز کشور و مردم من را تحقیر نکن. این مساله بین من و تو هست و دقیقا بین من و تو هست زیرا متاسفانـه مسوولان ورزشی کـه وظیفه دارند شما را بـه سکوت وادار کنند و از لطمـه زدن و سم پاشی علیـه تیم ملی جلوگیری کنند، این انگیزه را به منظور دعوت شما بـه سکوت ندارند.
بنده بـه هیچ عنوان درون تلاش نیستم و نمـی خواهم از کار شما جلوگیری کنم و اگر دوست دارید درون ایران بمانید امـیدوارم که تا آخر عمر این جا کار کنید. فقط یک بار دیگر مستقیم درون چشمان شما مـی گویم. نوع رفتار شما و ارزش هایی کـه شما مـی خواهید بـه آن پایبند باشید با ارزش ها و اصول بنده کاملا متفاوت است. درون این زمـینـه ما نمـی توانیم هیچ شکی داشته باشیم. ما درون دو سنگر متفاوت هستیم. این بار هم شما تلاش کردید توجهات را منحرف کنید اما نمـی توانید از دست من فرار کنید:
۱- شما برنامـه آماده سازی تیم ملی را درون اردوی ژانویـه درون دوبی بر هم زدی و تمام سازمان تیم ملی را از هم پاشیدی که تا جایی کـه من تهدید بـه اخراج شدم.
۲- با رفتار و عمل خود درون پرسپولیس روحیـه و همدلی تمامـی کادر تیم ملی را از بین بردید.
۳- شما بـه صورت مستقیم درون ساختمان پک و ایفمارک دخالت کردید وقتی به منظور دفاع از هومن افاضلی و خانم هراتیـان حاضر شدی مصاحبه هایی را انجام داده و عهای متفاوتی را گرفتی.
۴- شما بـه صورت مستقیم درون مسائل آماده سازی و کیفیت زمـین شماره یک مرکز ملی فوتبال دخالت کردید.
۵- شما درون مسائل مرتبط بـه البسه جیووا دخالت کردی و کیفیت این لباس ها را تحسین کردی و حتی خود باشگاه پرسپولیس یک ماه قراردادش را با جیووا لغو کرد.
۶- شما با برنامـه آماده سازی تیم ملی درون راه جام جهانی ۲۰۱۸ با چند مصاحبه درون برهه های مختلف مماشات داشتی.
۷- بـه دفعات مختلف درون رسانـه ها درون راستای تحقیر و دست کم گرفتن حضور بازیکنان و تمرین آن ها یک روز درون هفته با تیم ملی مصاحبه انجام دادی و تلاش داشتی تجربه مربیگری من را زیر سوال ببرید.
۸- بله حق با شماست. مممنونم کـه منشا را بـه من یـادآوری کردی و الان از این فرصت مـی خواهم استفاده کنم کـه راجع بـه "آدام همتی" یـادآوری کنم کـه با تخصص شما بـه تیم اضافه شد؛ بازیکنی کـه مثل بازیکنان اوکراینی هیچ دقیقه یـا دقایق بسیـار اندکی بازی کرد و این نشان دهنده کیفیت تصمـیمات فنی شماست کـه با این تصمـیم های شما هزاران یـا مـیلیون ها دلار را از بین بردی.
۹- شما با صحبت های تمسخرآمـیز و سم گونـه خود سعی بر تحسین بازیکنان لیگ داشتی و به عمد فراموش کردی کـه مـهدی طارمـی را تحسین کنی؛ بازیکنی کـه مجبور بـه دروغ گویی شد و فیفا او را جریمـه کرد و او بعدا مجبور بـه ترک ایران شد. همـین طور هیچ صحبتی راجع بـه بازیکنانی مثل رامـین رضاییـان، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد، مـیلاد محمدی و سعید عزت اللهی انجام ندادی بـه خاطر این کـه به دنبال تفرقه درون تیم ملی فوق العاده ایران هستی.
۱۰- به منظور امروز جهت یـادآوری عرض مـی کنم کـه برای شما ۱۰ سال طول کشید کـه بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ پا بـه کشور بی نظیر ایران بگذاری. بـه خاطر این کـه بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ شما شجاعت یـا وجاهت لازم به منظور نشان صورت تان درون ایران و قبول مسوولیت به منظور عملکردتان دوشادوش بازیکنان تان را نداشتید و آن ها تنـها و بدون حضور شما از جام جهانی برگشتند و شما بـه خاطر دارید کـه بعضی از بازیکنان مجبور شدند بـه صورت مخفیـانـه از فرودگاه خارج شوند. همـین طور حتما یـادآوری کنم کـه وقتی شما سرمربی الاتفاق عربستان بودید حتی جسارت لازم به منظور بازگشت بـه ایران را نداشتی و با ایجاد بهانـه بـه ایران نیـامدی.

   #جام جهانی #پرسپولیس #مـیلاد محمدی #کرواسی #مـهدی طارمـی #کریستیـانو رونالدو #سعید عزت اللهی #برانکو #جام جهانی ۲۰۱۸ #رونالدو

اخبار مرتبط




[واکنش تند کی روش بـه برانکو: ۱۰ سال شجاعت و جسارت حضور درون ... واکنش هراتیان به حمله رسانه ای کی روش علیه ایفمارک]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 20 Jul 2018 20:41:00 +0000